KRAV MAGA PRO DĚTSKÝ TÁBOR

Ze středy na čtvrtek byl připraven přepad dětského tábora MALÝ ŘADOV. Pro připravenost hlídky tábora se vlajku nepodařilo ukořistit. Akce trvala 10 hodin. Na spánek nám zbylo už jen 2,5 hodiny. V ranních hodinách vstupujeme na pozvání paní vedoucí do tábora, kdy celý den proběhne ukázka a následná výuka krav maga. Přes sto dětí a několik instruktorů se účastnilo ukázky sebeobrany. Po ukázce následovala výuka dětí a seznámení se se sebeobranným systémem krav maga. Nejlepší byla chvíle, kdy se měli děti ptát na různé otázky ohledně sebeobrany. A jak se budu bránit, proti nervovému plynu, co mám dělat , když mě přepadne a já nic nemám, ani nepize, ani drahé věci ani mobil, když zaútočí pistolí a nožem, když bude mít dvě pistole, když bude mím pistola nůž v ruce a ještě jednu pistol v pouzdře. Dětská bezprostřednost nemá chybu :-) Po tréninku sebeobrany, následovala ukázka a výuka první pomoci. Zlomenina, ruky, nohy, umělé dýchání a masáž srdce a následý transport raněného (výroba provizorních nosítek).Následovala jedna památeční fotografie s dětma a pak nás čekala názorná ukázka záchana tonoucího v řece. Řeka Nežárka byla ideální místo pro tuto ukázku. Kdy jsem jako kolem jdoucí uviděl v řece topící se osobu. Hned jsem se pustil srázem k řece a plaval k tonoucímu. Vytáhl jsem ho na protější břeh a poskytl mu první pomoc. Po velkém potlesku plaveme opět na břeh kde se nacházela skupina dětí a vedoucích. Společně odcházíme do tábora a poalu se loučíme s dětma. Nechtěli nás pustit domu a prý abychom tam ještě zůstali jednu noc. Děkuji tedy Pepovi a Lence.