NEVÍTE NA JAKÝ KROUŽEK ČI SPORT DÁT SVOJE DÍTĚ?

Od 4. září 2012 otevírám novou dětskou TAEKWON-DO školu v Českých Budějovicích.

  • Taekwon-do

 

Korejské bojové umění, kde čestnost, zdvořilost, vytrvalost, sebeovládání a odvaha přispívají k výchově vašeho dítěte.

Většina rodičů namítá, že bojové umění není pro děti a vede je k agresi.

Já osobně vidím agresivitu spíše ve fotbale, hokeji nebo na internetu, kde v dnešní době vysedává většina dětí, místo toho, aby si hrála venku či sportovala. V bojových umění jde především o výchovu jedince podle určitých mravních zásad, které v dnešní společnosti hodně chybějí. Vždy pochopitelně záleží na učiteli - zda svou školu postaví jen na sportovních úspěších nebo jestli mu jde o nasměrování životní cesty svých žáků. mě osobně taekwon-do prakticky vychovalo. načel jsem díky němu vynikající kamarády, mám celou řadu nevšedních zážitků a svým spůsobem mi dodnes otevírá mnohé dveře. Prostě i já se snažím dát dětem určitý směr, naučit je přátelství, slušnému chování, sebeovládání a ochotě pomáhat druhým.

 

dětská škola Taekwon-do se nacházi na SK Pedagog ( Branišovská ulice)

tréninky každé úterý od 17.30 do 18.30

informace:

Lukáš Pešta

lukas.pesta@centrum.cz

774 802 136